shockwave

Kan vara du, kan vara vi, kan vara någon som finns i ditt liv.

Angel came to me

Kategori: Allmänt

Hon var så svart,
hon tog all min kraft,
trots att hon ville hjälpa mig,
låg jag där å vred mig i mina plågor,
allt mitt hat växte sig fast,
det var mitt mörker av hat,

vacker var hon som så,
vingarna hon bar,
en aura mig framför,
ville få ett slut på mina plågor,
hon la sin ena vinge på min arm,
sa att jag skulle få ett evigt liv,
ångesten som är kvar,
skulle hon ta med,

slöt sina armar om min hals,
slutade andas med all min kraft,
ögonen slocknande,
ängeln lyste upp min själ,
det lyste så starkt,
hon var när så tätt inpå,

en llusionen för dig,
var verkligheten för mig,
följde med hennes andetag,
slöt mig till hennes dag,
levde inte längre kvar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: