shockwave

Kan vara du, kan vara vi, kan vara någon som finns i ditt liv.

Media World

Kategori: Allmänt

Vi alla sitter på varsitt håll,
fotograferar å visar upp,
den bästa sidan av oss,
lägger upp en post så ni alla kan se,
vilket fantastiskt liv jag har fått,
 
sitter å kollar vad alla andra gör,
för att inse hur meningslöst mitt liv är,
uppdatera nu oss så vi förstår,
vad som egentlien försegår,
 
när vi träffas behöver vi inte säga ett skvatt,
för vi har ju redan sett,
varje bild som du tatt från festen som har vatt,
uppdaterad å bra men sitter och känner oss mindre bra,
för alla andra verkar ha det så bra,
 
alla tränar, stådar, festar å lagar mat,
sånt som vi alla gör men ditt upplevs så underbart,
surar ihop och postar upp lite av var sak,
en fasad för att visa upp mitt senaste inköp,
i hopp om att någon annan ska vilja ha,
det liv som jag egentligen jag inte har.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: